lauantai 3. joulukuuta 2016

Nyt se hauberi pumppiin!

Mukavaa sunnuntaita!

Pistän tästä jakoon hyvän pumppaavan treenin hauiksille. Hauista on kiva treenata, koska se on hyvin helppo eristää. Näillä liikkeillä saan hauikset väsytettyä ja veren virtaamaan alueelle. Hauista treenatessa voi otteella muuttaa hieman liikkeen tuntumaa (kapea vs. leveä ote). Kannattaa aina muistaa vaihtelu , itse saatan helposti tehdä aina samoja liikkeitä hauista treenatessa. Jos muuten teillä menee helposti kädet jumiin niitä treenatessa, suosittelen kurkkaamaan tämän postauksen.


1. Scott-hauiskääntö väärinpäin


Tässä liikkeessä asetutaan scott-penkille toisinpän. Tuntumaa tulee hieman eri tavalla ja kohdistuu tosi hyvin nimenomaan siihen hauikseen. Nostan mutkatangon ylös ja hallitusti alas. Tässä liikkeessä voi laittaakin vähän enemmän painoa ja keskittyä voiman kehittämiseen.

2. Hauiskääntö maaten taljassa

Sopivat painot ja matolle makaamaan. Tämä liike tuntuu hyvin hauberissa ja selkä ei pääse auttamaan liikkeessä. Hauiskääntö tietenkin tehdään hallitusti hauiksia puristaen. Painoja ei tässä kannata laittaa liikaa, sillä se saattaa hankaloittaa liikkeen suorittamista. Enemmin pumppaavia sarjoja.

4. Hauiskääntö yhdellä kädellä supersarjana kummatkin kädet käsipainoilla

Penkin asetan n. 45 asteen kulmaan. Ensin hauiskääntöä vuorottelen n.10-12 toistoa per käsi. Tämän jälkeen heti perään 10 toistoa kummallakin kädellä. Huh, mikä pumppi.

5. 21:set mutkatangolla

21:set toimivat erinomaisesti treenin viimeistelyyn! Aluksi vedetään 7 toistoa alhaalta puoleen väliin, sen jälkeen puolesta välistä ylös 7 toistoa ja lopuksi kokonaan alhaalta ylös 7 toistoa. Video löytyy Instagramista.


♥ Isabella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Translate

Minkälaisia postauksia enemmän?